Denna lägenhet i Rosas / Roses består av 1 sovrum och rymmer upp till 4 personer. , Det har ett v��rdeskåp, TV. Köket ��r utrustat med: kylskåp, mikrovågsugn, disk / bestick, köksredskap, kaffebryggare.
Denna enrumslägenhet rymmer 5 personer (två enkelsängar, en bäddsoffa f��r 2 personer, en bäddsoffa). Badrummet har badkar. Det öppna köket är utrustat med elspis, kylskåp, mikrovågsugn, porslin / bestick, köksredskap och kaffebryggare. Dessutom är bostaden utrustad med följande faciliteter; Trädgårdsmöbler, terrass, strykjärn, centralvärme, gemensam pool, utomhusparkering, TV
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullst���ndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet f���r den hyrda perioden är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, ��r det en avgift på 50,00 € förfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden, s�� att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen f��rlorar betalningen, som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången ��r f��re klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boende.
Ins��ttning. Vid överl��mning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella ��nskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ��garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ����garen kan när som helst fråga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för följande situationer:
först Någon st��ld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de också hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning p�� mindre ��n 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tj�����nsten kommer från externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen ��r defekt kommer ägaren att ersätta beloppet f��r leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ägaren att ta ��ver ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.