Denna mysiga lägenhet ligger i Roses på katalanska på Costa Brava i provinsen Gerona, Katalonien. Rosor ligger på den nordliga kusten av Rosen viken, söder om Cape Creus. Boendet är en del av ett trevligt bostadsområde, bara 10 meter från sandstranden. Andra avstånd: centrum 2km, stormarknad 100m, busshållplats 2,5km och tågstation 20km. Roses är en stor utväg med moderna hotell, vackra str��nder och två hamnar (fiske och marinor). Roses kust har en vacker lång sandstrand och lite längre öster hittar du olika vikar. Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Joncols och Montjoi. Några av dessa stränder har tilldelats Blue Flag Award som symboliserar kvaliteten på en vacker och ren miljö.
Denna mysiga lägenhet har en golvyta på 40m2 och rymmer 4 personer. Det finns ett sovrum med dubbelsäng eller tv�� enkelsängar. I vardagsrummet finns en bäddsoffa för 2 personer. Det finns ett öppet kök med dig. a. vattenkokare. Badrummet är utrustat med dusch. Lägenheten har också en TV, en terrass med trädgårdsmöbler och en parkeringsplats.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet för den hyrda perioden är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift på 50,00 € förfaller och ägaren m��ste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig f��r nycklarna på kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillst����nd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ägaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fråga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för f��ljande situationer:
först Någon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de också hyrde ett s��kert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning fr��n hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer fr��n externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte ��r nöjd kommer ����garen att återbetala det betalade beloppet.